Kom Igång Med Jogging & Löpning. GruppTräning

Efter din förlossning, oavsett om du fött vaginalt eller med "snitt"!
Start 22 april

GruppTräning Jogging & Löpning

 

Är jogging-löpträning en del av din livsstil som du vill ta upp efter förlossningen?

-Längtar du efter att komma igång och springa?

-Är du osäker på hur hårt du kan gå ut?

-Vill du känna dig trygg och säker på att börja på rätt nivå?

 

Vi har byggt upp ett träningsprogram där vi skapar förutsättningar för att du ska komma tillbaka till jogging & löpträning för dig som nybliven mamma.

 

Vi tränar jogging/löpning, styrka, rörlighet och kondition. ”Halva gruppen” joggar/löper (utan barnvagnen) och ”andra halva” kör styrka/teknik samtidigt som de håller koll på ALLA barn. Sen byter vi.. vi hinner byta flera gånger per träningspass.

 

Målsättning
Ni går igenom dina målsättningar med träningen och anpassar vårt löpprogram efter dina specifika behov och utifrån var du befinner dig idag.

 

VI tränar utomhus
Vi ses utomhus i mitten av Humlegården, vid Linnemonumentet (hitta hit).

 

Antal gånger?
Vi träffas 8 gånger. Träningsprogrammet hjälper dig med kontinuitet och struktur och du väljer själv hur många ”extrapass” du kör själv hemma/gymmet/utomhus.

 

Förkunskaper.
Detta är en ”steg 2 träning”, så du behöver ha gjort viss ”återträning” innan du på börjar denna form av träning. Fråga oss om du är osäker.

Bra att veta

START 22 APRIL

FREDAGAR 12.00-13.00
8 VECKOR

MED BARN
Humlegården